Felanmälan

Här finner du kontaktuppgifter till vår förvaltare Nabo samt några av de entreprenörer vi anlitar.

EKONOMI

Vid frågor gällande avgift eller övriga ekonomifrågor ring vår förvaltare Nabo vardagar mellan klockan 09:00 – 11:30.

Ekonomifrågor vardagar 09:00 – 11:30: 010-288 00 27

FELANMÄLAN

Vill du anmäla ett fel som till exempel att något är trasigt eller ur funktion i allmänna utrymmen? Ring vår förvaltare Nabo vardagar mellan klockan 07-16.

Felanmälan vardagar 07:00-16:00: 010-288 00 26

Det går också bra att kontakta Nabo via mejl: felanmalan@nabo.se eller via deras hemsida:  

https://nabo.se/felanmalan/.

Vid akuta ärenden (utanför ordinarie öppettider) ska du att kontakta jouren. Ett ärende är akut om det innebär risk för skada på egendom eller person. Om felet inte är akut och kan hanteras som felanmälan ska du kontakta Felanmälan vardagar 07-16 (enligt ovan). Observera att ärenden på jourtid debiteras extra, för varje jourutryckning debiteras från 4 500 kr!

Jourtelefon 16:00-07:00 samt helger: 010-288 00 26

HISSAR                                                                                                                                                              

Fel på hissarna anmäls direkt till Hisspartner av den medlem som upptäcker felet.

Hisspartner felanmälan: 08-454 20 33

Sätt upp en lapp på hissdörren för att meddela övriga i huset att felanmälan är gjord. OBS! Om ärendet inte är akut är det viktigt att du talar om det när du kontaktar Hisspartner. Ett ärende är akut om någon sitter fast i hissen eller om båda hissarna står stilla.

PARKERINGSPLATS                                                                                                                                      

Står någon parkerad på din parkeringsplats eller på annan olämplig plats på vår parkering ringer du Nordic Level Parking AB.

Det råder parkeringsförbud på hela parkeringsplatsen förutom på uppmarkerade parkeringsplatser.

Nordic Level Parking AB: 08-588 018 00